کد خبر: 1210688
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: اصلاح‌طلبان تندرو به مرحله‌ای در تلاش برای کم کردن مشارکت در انتخابات رسیده‌اند که حاضرند خودهایشان را تحقیر کنند، اما مانع مشارکت در انتخابات شوند. علی صوفی، وزیر تعاون در دولت محمد خاتمی و از چهره‌های تندرو و ضدانتخابات اصلاحات، اخیراً طی سخنانی درباره فعالیت‌های انتخاباتی و مشارکت‌جویانه شیخ حسن روحانی گفته که «آقای روحانی تلاش دارد که در این انتخابات رأی بیاورد و ظاهراً به صورت برنامه‌ریزی شده هم به نامزدی در انتخابات خبرگان رهبری ورود کرده‌اند، با وجود این حتی با حضور آقای روحانی هم شاهد تحول در نگاه مردم به انتخابات خبرگان نخواهیم بود.»
او حتی تلویحاً به تلاش‌ها و فضاسازی‌های رسانه‌ای روحانی و تیم رسانه‌ای‌اش برای ایجاد هیاهو و دوقطبی انتخاباتی هم اشاره کرده گویا و می‌گوید: «ظاهرا نوعی فضاسازی شده است که مردم حساس شده تا به روحانی رأی دهند، این درحالی است که اگر روحانی تأیید هم شود مردم به او رأی نخواهند دارد.»
روحانی رئیس‌جمهوری بود که خود اصلاح‌طلبان او را بر سرکار آوردند، اما ناکارآمدی او چنان دامن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را گرفت که مجبور شدند با فرافکنی‌های متعدد از زیر بار مسئولیت دولت او شانه خالی کنند. حالا هم برای آنکه مبادا کاندیداتوری کسی، به زعم خودشان باعث افزایش حتی درصدی مشارکت شود، یا حضور روحانی وضعیت سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را از اینی هم که هست، بدتر کند، تلاش دارند او را منصرف یا حداقل دامن خود را از او پاک کنند.
پیش از این و در ماه‌های گذشته نیز علی صوفی در نقدی تند به حسن روحانی، گفته بود که «عمر دولت دوم آقای روحانی با بدنامی و بی‌اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد. طبق نظرسنجی‌ها روحانی محبوبیت خود را از دست داد. پایان دولت آقای روحانی هیچ کس را ناراحت نکرد. نه هواداران و نه عقبه رأی او ناراحت نشدند. جناح مقابل هم خیلی خوشحال شد.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
0
0
کسانی که روحانی روی آنها حساب باز کرده در انتخابات شرکت نخواهند کرد و روحانی تلاش بیهودی برای برای کشاندن پای این افراد برای رای دادن میکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار