کد خبر: 1212142
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق با نظر و پیشنهاد دولت در باره افزایش سرمایه بانک مسکن برای اعطای تسهیلات به خرید و ساخت مسکن موافقت کرد.

جوان آنلاین: هادی بیگی نژاد گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست خود با نظر و پیشنهاد دولت برای افزایش سرمایه بانک مسکن به منظور اعطای تسهیلات برای ساخت و خرید مسکن موافقت کردند.

به گزارش ایرنا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه اصلاحی خود دولت را مجاز به افزایش سرمایه بانک مسکن دانستند و به دولت اجازه دادند تا سرمایه بانک مسکن را به میزان ۱۰۰ همت به منظور اعطای تسهیلات به ساخت و خرید مسکن افزایش دهد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه قبلی خود علاوه بر بانک مسکن نام بانک‌های دیگر همچون بانک سپه، ملی و توسعه تعاون را برای افزایش سرمایه در این بخش در مصوبه خود آورده بودند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگر خود و در مورد نهاد‌های دریافت کننده تسهیلات اشتغال آوردند که تمام نهاد‌هایی که در برنامه هفتم توسعه نامشان برای این منظور ذکر شده در بودجه سال آینده مشمول دریافت این تسهیلات خواهند بود که این مصوبه مخالفت دولت را در پی داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار