کد خبر: 1216797
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
محمد علی وکیلی در غرفه روزنامه «جوان»:
در پاسخ به این سوال که در تهیه لیست آقای علی مطهری مشارکت دارید یا خیر بیان داشت: بله ما برای تهیه این لیست به آقای مطهری کمک می‌کنیم و امیداور هستیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

جوان آنلاین: محمدعلی وکیلی با حضور در غرفه روزنامه «جوان» در پاسخ به این سوال که در تهیه لیست آقای علی مطهری مشارکت دارید یا خیر بیان داشت: بله ما برای تهیه این لیست به آقای مطهری کمک می‌کنیم و امیداور هستیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی سپس ادامه داد که باتوجه به اختلافاتی که در جریان اصولگرا وجود دارد ما امید داریم که این لیست بتواند به پیروزی دست پیدا کند و در مجلس یک اقلیت قدرتمند شکل بدهیم.

وی با بیان اینکه احتمالا امسال میزان مشارکت به وضعیت مطلوب نرسد ادامه داد: با این حال و با همین میزان مشارکت من امیداور هستم که لیست آقای مطهری رای بیاورد و اختلافات اصولگرایان این شانس را افزایش می‌دهد. لیست آقای مطهری هم تقریبا نهایی شده و ما هم با همه توان کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه هم اعلام کرد: انتظار داشت نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در وضعیت بهتری برگزار می‌شد و آن شور و شوقی که انتظار داشتیم در نمایشگاه امسال بر آورده نشده است و نمایشگاه دچار نوعی رکود است. در سال‌هایی که برگزار شده است ما شاهد شور و شوق بسیاری در این نمایشگاه بودیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار