کد خبر: 1224777
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرقابل باور، برای کم کردن تعداد اسرای فلسطینی خواستار اعدام آنان شد.

جوان آنلاین: ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریست خواندن همه اسرای فلسطینی اجرای مجازات اعدام برای آن‌ها را راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان‌های این رژیم دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، او در پستی در حساب کاربری خود درباره راه حل جزئی برای بحران بازداشت در سرویس زندان ادعا کرد: اعدام برای خرابکاران راه حل صحیح برای مشکل شلوغی زندان‌ها است.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ویرانگر خود در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده است.

بن گویر در همان پست، خواستار انحلال شورای جنگ و توقف سیاست مهار و پاسخ متناسب محدود رژیم صهیونیستی شد. این درحالی است که اگر بنابر ادعای این وزیر صهیونیست در پاسخ مهار شده ارتش اشغالگر، تاکنون بیش از سی هزار فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن بودند، به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: اسرائیل باید به دشمنان خود نشان دهد که به قول او به شیوه‌ای جنون آمیز پاسخ می‌دهد. ادامه سیاست کنونی شورای جنگ، اسرائیل را بیش از پیش از دستیابی به پیروزی مطلق دور می‌کند.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی فاش کرده بود که به دلیل افزایش تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، این اسرا در اتاق‌های کوچک زندانی شدند. نظامیان صهیونیست اسرا را آزار داده، لباس‌های آنان را در آورده و به آنان غذای مورد نیازشان را نمی‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار