کد خبر: 1224791
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
جمعی از فعالان رسانه ای استان البرز با قدردانی و حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی، جهاد رسانه‌ای را یک تکلیف و رسالت رسانه ای خود می دانند.

جمعی از فعالان رسانه‌ای استان البرز با حمایت از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران و تنبیه و مجازات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کردند:

"بسم الله قاصم الجبارین"

(قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ) سوره توبه، آیه ۱۴

بیش از چندماه از حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه می‌گذرد با وجود این‌ مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در تکرار دیگری نشان دادند که در جبهه استکباری تفکر سرمایه‌گذاری، نقش جانبدارانه و حمایتی خود را از اسرائیل ایفا می کنند.

اسرائیل همواره در طول جنایات خود در فلسطین نشان داده است که کودک‌کشی و ظلم به مظلومان را اهداف خود قرار داده است و همواره با حمایت آمریکا و انگلیس در ترور شهدای هسته ای و امنیت ایران حرکت کرده است‌.

گنبد آهنین اسرائیل در برابر حملات پهبادهای ایران‌ قدرت پوشالی خود را از دست داد و بار دیگر رژیم صهیونیستی در سطح منطقه مفتضح شد و این روند تا انهدام کامل رژیم‌ اسرائیل ادامه خواهد یافت. 

در جریان تحق‌ق عملیات وعده صادق، اصحاب رسانه استان البرز با قدردانی و حمایت کامل از اقدام انقلابی و عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه و همگام با رزمندگان غیور اسلام تلاش می کنیم که در میدان جهاد رسانه‌ای با انعکاس اقتدار ایران اسلامی و اقدامات غرورآفرین دلاورمردان سپاه همیشه قهرمان، در تبیین واقعیت ها و مقابله با عملیات روانی دشمن به رسالت انقلابی‌مان عمل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار