کد خبر: 1225734
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به لزوم حفظ وحدت جبهه انقلاب گفت: وحدت نیرو‌های انقلاب در مجلس یکی از ارکان مهم ایجاد تحول در حکمرانی در بخش‌های مختلف و حل مسائل کشور است.

جوان آنلاین: فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به «لزوم حفظ وحدت جبهه انقلاب در مجلس دوازدهم» گفت: وحدت نیرو‌های انقلاب در مجلس یکی از ارکان مهم ایجاد تحول در حکمرانی در بخش‌های مختلف و حل مسائل کشور است.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به تأکیدی که رهبر انقلاب در روز عید فطر بر این رکن مهم و اجتناب از درگیری و ایجاد دودستگی‌ها و دوگروهی‌های جعلی نیز داشتند، نمایندگان و منتخبین دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بایستی تلاش بر حفظ وحدت و انسجام داشته باشند

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه منتخبین مجلس دوازدهم تلاش خود را بر حل مسائل اساسی و بر زمین‌مانده کشور بگذارند تا ان‌شالله عملکرد گروهی ایشان موجب بهبود وضعیت مردم شود.

قاسم‌پور با اشاره به لزوم انسجام منتخبان مجلس دوازدهم، گفت: قطعاً در هر کار و اقدامی که رأی و عمل گروهی از افراد دخیل است، انسجام و هماهنگی بسیار ضرورت دارد و اصل مهمی برای پیشبرد کار‌ها و رسیدن به اهداف است. مجلس آتی هم از این قاعده مستثنا نیست.

وی در خاتمه تأکید کرد: قطعاً سلایق مختلف می‌تواند موجب پویایی و تضارب آراء شود و در دستیابی به مصوبات بهتر کمک کند، اما این تضارب آراء در فضای امن و همدلی و وحدت رقم خواهد خورد و دعوا‌های سیاسی سم مهلکی برای آن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار