کد خبر: 1226281
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
اما حالا از دانشگاه‌های خود، محل تولید و ترویج فرهنگ و موتور محرک رسانه خود ضربه مهلکی به گیجگاه‌شان خورده که اینچنین لشکرکشی کرده‌اند. جمع می‌شود؟ احتمالاً! تمام می‌شود؟ ابدا! محدود می‌شود؟

 جوان آنلاین: مصطفی صادق‌محمدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چقدر دیدن این ذلت پلیس امریکا عجیب است! درست همان موقع که محاسبات روی کاغذ برتری بلامنازعشان را به رخ دنیا می‌کشید، ایران عزیز را زیر چرخ‌دنده دنیایی تحریم و رسانه و فرهنگ پوک خود له می‌کردند، یمن را به زنجیر کشیده بودند و فلسطین در معرض فراموشی بود، روی همه جامعه چندپاره لبنان حساب باز کرده بودند و به حزب خدا فکر نمی‌کردند، دقیقاً وقتی دل‌شان به شیطان مطمئن بود. تقویم، اما بی‌هیچ‌گونه بیم و ترس به هفتم اکتبر رسید، مو‌شک‌های پلاستیکی حماس با خرج ایمان از بروج مستحکم فرهنگی و اتفاقاً نه نظامی غرب، عبور کرد و همه معادلات آن‌ها را به هم ریخت. هیچ وقت فکرش را نمی‌کردند ذوات پاک و قلوب بیدار مردم دنیا اینطور برخیزند و شکست‌شان را فریاد بزنند. اصلاً فهم محاسبه بُرّندگی خون زنان و کودکان غزه را نداشتند. 
اما حالا از دانشگاه‌های خود، محل تولید و ترویج فرهنگ و موتور محرک رسانه خود ضربه مهلکی به گیجگاه‌شان خورده که اینچنین لشکرکشی کرده‌اند. جمع می‌شود؟ احتمالاً! تمام می‌شود؟ ابدا! محدود می‌شود؟ شاید! از بین می‌رود؟ هرگز! جنود خدا هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد. همانطور که فرعون از ناحیه موسایی که ظاهراً در دامن خود پرورانده بود به هزیمت رفت. وعده خداست! که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست!

برچسب ها: پلیس ، امریکا ، رسانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار