کد خبر: 1226495
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی کم نظیر برای خراسان رضوی است که می‌تواند صادرات استان را متحول کند.
شهربانو بشکنی

حسن نوری‌زاده پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نشست با مدیران اقتصادی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور ۳۰۰۰ بازرگان از یکصد کشور در اکسپو تهران که با فعالیت ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی همراه است می‌تواند نمایشگاهی از توانایی‌های خراسان رضوی و محصولات صادراتی آن باشد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: اگرچه نمایشگاه‌های ایران اکسپو از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کردند اما این ششمین بار است که این نمایشگاه مهم اقتصادی برپا می‌شود و ما نیز باید حضور درخشان و پرتعاملی را از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در اکسپو ۲۰۲۴ داشته باشیم.

 

در این جلسه توانا، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی جزییات برنامه های پیش بینی شده برای شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را تشریح کرد.

 

همچنین مدیران دستگاه‌های اقتصادی و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شرکت فعال در این نمایشگاه را ارائه کردند.

 

لازم به ذکر است؛ ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار