کد خبر: 1226804
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
در هفته عقیدتی سیاسی اندیشه های شهید مطهری در اسلامشهر تبیین و ترویج می‌شود.
بهاره عشقی صابر

 حجت‌الاسلام عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهارداشت: امسال برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش شهرستانی یاد مطهر، تبیین و ترویج اندیشه های شهید مطهری (ره)، تقدیر و تجلیل از فرماندهان برتر، مدیران، مربیان و هادیان سیاسی نمونه و تجلیل از خانواده شهداء از جمله این برنامه ها خواهد بود.

حجت الاسلام عبدالله پور تاکیدکرد: فراخوان تهیه و تدوین مقاله و نشریات، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی و خطاطی از آثار شهید مطهری (ره)، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری ویژه فرماندهان ، شورای حوزه و فرماندهان محترم پایگاه ها و برگزاری مراسم اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس توسط حوزه دانش آموزی بسیج در این هفته برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری نشست های معرفتی و علمی جهاد تبیین، فضاسازی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، دیدار و تجلیل از ائمه محترم جمعه و جماعات مساجد، تکریم از معلمان جهادی در راستای طرح جهادی تربیتی در فهرست برنامه های این هفته قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلامشهر خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه از آثار شهید مطهری (ره) و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهداء نیز در این هفته به انجام خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار