کد خبر: 1227030
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مقرر شد یک دستگاه خودروی ون به منظور خدمت رسانی به نابینایان تجهیز شود که تا پایان خرداد ماه این امر انجام می شود.

عمار ایزدیار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص مطالبات نابینایان و معلولان در دفتر شهردار کرج گفت: در این نشست مقرر شد یک دستگاه خودروی ون به منظور خدمت رسانی به این قشر تجهیز شود که تا پایان خرداد ماه این امر انجام می شود.

وی مجهز شدن تمام اتوبوس ها به رمپ را مطالبه دیگر نابینایان و معلولان عنوان و مطرح کرد: ۱۵۳ دستگاه خودروی جدیدی که تعدادی از آنها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شده و تعدادی دیگر نیز وارد خواهد شد و نیز اتوبوس های برقی مجهز به رمپ هستند.

ایزدیار  عنوان کرد: مطالبه دیگر آنها این بود که سالن ورزشی پارک نابینایان واقع در حصارک بالا در اختیارشان قرار گیرد. در ابتدای تاسیس این پارک، سالن در اختیار نابینایان بود اما چون چندین سال از آن استفاده نشد و در یکی از مناطق محروم شهر قرار داشت در اختیار محله قرار گرفت اما اگر واقعاً بخواهند از آن استفاده کنند، سالن را در اختیارشان قرار خواهیم داد، مشروط بر اینکه چند سال بلااستفاده نماند.

 

برچسب ها: البرز ، کرج ، شورای شهر کرج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار