کد خبر: 647204
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از ارائه آموزش های مهارتی به زندانیان در قالب تفاهم نامه با اداره کل زندان های استان برای تداوم همکاری خبر داد

حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : اشتغال‌زایی و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ در امر توانمندسازی مددجویان تأثیر مهمی دارد بنابراین فراگیری آموزش های مهارتی موجب بازگشت شرافتمندانه مددجویان به جامعه می شود .

وی عنوان کرد : آموزش های فنی و حرفه ای مددجویان در کارگاه های آموزشی مستقر در ندامتگاه ها به منظور توانمندسازی آنها جهت اشتغال مفید و مولد پس از آزادی ، تأمین معاش و بازدارندگی از ارتکاب جرم و بازگشت به محیط زندان و تأثیر مثبت روحی و روانی در دوران محکومیت زندانیان اجرا می شود .

کارگر معرفی کارشناس آموزش در زندان برای پیگیری امور ، بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش ، تأمین مربی واجد شرایط و ارائه مشاوره کارشناسی به مسئولین ندامتگاه ها در خصوص بهسازی فضاهای آموزشی فعلی را از تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه ذکر کرد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همچنین وظایف اداره کل زندان ها را تأمین فضای مناسب آموزشی ، رفع نواقص و بهسازی فضای آموزشی و تجهیز کارگاه ها عنوان کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر