کد خبر: 998082
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟ این سوال بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل است. زیرا مهم ترین عامل برای یادگیری هر چه بهتر مباحث مربوط به تعمیرات موبایل شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل در آموزشگاهی معتبر است. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کشور بپردازیم، با ما همراه باشید.

رپورتاژ آگهی/ همان طور که می دانید امروزه موبایل بسیار پرکاربرد بوده و می توان گفت تمامی افراد جامعه مدت زمان بسیاری را با این وسیله کار می کنند. با توجه به افزایش تقاضا و استفاده گسترده از این وسیله بدون شک تقاضا برای تعمیرات آن نیز افزایش یافته و افراد به دنبال تعمیرکاری حرفه ای برای تعمیر و عیب یابی موبایل می باشند. در چنین شرایطی تعمیرکاران حرفه ای موبایل می توانند از بازار کار خوب این حرفه استفاده کرده و به درآمدزایی بپردازند.

ورود به بازار کار تعمیرات موبایل کار سختی نیست تنها کافیست مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیرات موبایل را به دست آورید و بهترین راه برای کسب این تخصص شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن هم در آموزشگاهی معتبر می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل کدام است؟

با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل آموزشگاه های متعددی اقدام به برگزاری دوره های تعمیرات موبایل پرداخته اند. متأسفانه آموزش در بسیاری از این آموزشگاه ها کاربردی نبوده و کارآموز در پایان دوره آموزشی به صورت عملی و در محیط واقعی نمی تواند از آموزش ها بهره گیرد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل توجه داشته باشید که  آموزشگاه مربوطه تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور و به صورت کاملا عملی و کاربردی، زیر نظر اساتید برجسته به آموزش مباحث مربوطه بپردازد.  بنابراین باید بگوییم هنگام انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل جهت گذراندن این دوره آموزشی دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخاب شده موارد زیر رعایت شده باشد:

آموزش بر اساس آخرین سرفصل‌های آموزشی روز دنیا
ارائه مدرک رسمی فنی حرفه‌ای
آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کشور
آموزش عملی و کاربردی
آموزش زیر نظر اساتید باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز

با بررسی آموزشگاه های مربوطه در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل کشور است که به صورت کاملا تخصصی در محیطی شبیه به محیط واقعی کار و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به آموزش مباحث مربوطه می پردازد. لازم به ذکر است که کلیه آموزش ها در این آموزشگاه توسط اساتید متخصص آموزش داده شده و کارآموزان می توانند تمامی مباحث را به صورت عملی در کارگاه با تجهیزات کامل انجام دهند. همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه می شود.

فنون برق برای حضور موفق کارآموزان در بازار کار علاوه بر آموزش مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون مشاوره های کاربردی جهت ورود کارآموزان به بازار کار به آنها ارائه می دهد. بنابراین برای شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل توصیه می کنیم این دوره را در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنون برق سپری کنید.

 این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های تخصصی دیگری را برگزار می نماید. در ادامه به معرفی مختصر دیگر دوره های پرطرفدار و درآمدزا این آموزشگاه می پردازیم.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق

لوازم خانگی به عنوان یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز هر خانه بعد از مدتی ممکن است به دلایل مختلفی دچار نقص و مشکلات فنی شود، به همین خاطر، تعمیرات لوازم خانگی دارای اهمیت بالایی است و افرادی که علاقه مند به یادگیری آموزش تعمیرات لوازم خانگی هستند، می توانند کلاس های آموزشی مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنون برق سپری کرده و با کسب مدرک معتبر در این زمینه به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازند.

آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی شامل: آموزش تعمیرات انواع یخچال ساید، معمولی و فریزر، آموزش تعمیرات انواع برندهای لباسشویی، آموزش تعمیرات انواع ظرفشویی قدیم و جدید، آموزش تعمیر جارو برقی و دیگر لوازم خانگی از جمله مطالب آموزشی در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنون برق می باشد.

آموزش نصب کولرگازی در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله کارآموزان بسیاری دراین دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند. در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و در کارگاهی مجهز تمامی مراحل و نکات مربوط به نصب انواع کولر گازی به کارآموزان ارائه می شود. کارآموزان در پایان این دوره آموزشی قادر به نصب انواع برندهای کولر گازی بوده و در مدت زمان کوتاهی به استادکاری ماهر در زمینه نصب کولر گازی تبدیل خواهند شد.

آیا بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در ایران را می شناسید؟

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنون برق

برق ساختمان از سری کارهای تخصصی است که نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد، این شغل با توجه به اهمیت برق در ساختمان ها همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و متخصصان این رشته از درآمد بالایی برخوردار هستند. دوره آموزش برق ساختمان نیز با توجه به بازار کار خوب این رشته از جمله دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق می باشد و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

آموزش کامل سیم کشی ساختمان، آموزش نصب آیفون تصویری، آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب سیستم اعلام حریق، آموزش نصب انواع درب های برقی از جمله مباحث آموزشی در این دوره می باشد که توسط اساتید متخصص و حرفه ای برق در کارگاه های مجهز به کارآموزان آموزش داده می شود.

آموزش نصب دزدگیر خودرو در آموزشگاه فنون برق

آموزش نصب دزدگیر خودرو نیز از دیگر رشته های محبوب در آموزشگاه فنون برق است که همه ساله افراد بسیاری در آن ثبت نام کرده و وارد بازار می شوند. آموزش نصب دزدگیر خودرو دوره ای کاملا تخصصی و مهم است که با فراگیری آن از مراکز معتبری مانند آموزشگاه فنون برق می توان به صورت مجزا و یا حتی برای شرکت های خدماتی مختلف مشغول بکار شد.

 تقریبا تمامی افرادی که در دوره های آموزشی نصب دزدگیر ماشین فنون برق شرکت کرده اند، پس از پایان دوره جذب بازار کار می شوند. زیرا کلیه آموزش ها در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و توسط اساتید با تجربه و متخصص این رشته به کارآموزان ارائه می گردد. به همین دلیل باید برای انتخاب مرکز و گذران دوره نصب دزدگیر ماشین نهایت دقت و توجه را به خرج داد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی این مرکز، تخفیف دوره ها و سایر اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی www.fonoonbargh.com  مراجعه نمایید یا با شماره 02166576476 تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پریسا
|
United States
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
همسر من در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق ثبت نام کرد واقعا عالی بود و رضایت کامل داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار