کد خبر: 1037897
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان:
قاسم ستاری گفت: در حوزه ورزشی که منجر به بهره وری تولید و رشد اقتصادی می گردد باید زنگ ورزش در مراکز تولیدی با قدرت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان اظهار داشت:در راستای همدلی و هم افزایی با مهندس کامران کلانی مدیر کل کاروامور اجتماعی  و مهندس احمدرضا پرنده مدیریت فرهنگی اجتماعی اداره کل کار و آقای شهاب سلطانی مسئول حراست اداره کل کار استان اصفهان در راستای بسط و گسترش ورزش کارگری گفت وگو تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه طرفین در مورد همکاری های فیمابین در حوزه ورزشی که منجر به بهره وری تولید و رشد اقتصادی می گردد صحبت نمودند ومقرر گردید زنگ ورزش در مراکز تولیدی با قدرت بیشتری ادامه یابد و به بعد همگانی ورزش در کنار بعد قهرمانی آن در کارخانجات بسیار توجه شود و خدمات ورزشی در حوزه کارگری به باشگاه های بزرگ و حرفه ای استان از طرف هیئت ورزش کارگری ارائه گردد.

ستاری اذعان داشت: باشگاه کارگران نیز در کنار هیئت ورزش کارگری به ارائه خدمات ورزشی با استفاده از اماکن ورزشی به انجمن های زیر مجموعه هیئت مبادرت ورزد تا انشاالله همچون گذشته مسابقات و المپیادهای ورزشی برای رشد و تندرستی جامعه بزرگ کارگری استان ادامه یابد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: با حضور حسین باقری مدیریت اشتغال اداره کل کار و مهندس محمود امدادیان مدیر باشگاه کارگران و آقای برشان و خانم زند چهارمین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر در فضای مجازی با همکاری خانه کارگر استان اصفهان افتتاح گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار