کد خبر: 1059291
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
مدیرآموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد؛
مهرافزون، از اجرای پروژه مهر با هدف ایجاد پویایی و نشاط بین دانش آموزان خبر داد و گفت: شعار پروزه مهر شمیم مهر پویا و کوشا است.

به گزارش جوان از لرستان، محمد مهرافزون، امروز(1شهریور)، در مراسم رونمایی از پوستر پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ اظهارداشت: شعار پروژه مهر امسال شمیم مهر پویا و کوشا است.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه با در نظر گرفتن این شعار می‌توانیم پویایی، شادابی و فعال بودن مثبت و کارآمدی را در مدارس خود شاهد باشیم، افزود: در انتخاب این شعار مضامین مهمی همچون قداست ماه مهر و ضرورت وجود شادی و نشاط در میان دانش آموزان در دستیابی به اهداف والای تعلیم وتربیت در نظر گرفته شده است.

وی بر ضرورت ارتباط مدیران با انجمن اولیا و مربیان تأکید و خاطرنشان کرد: این مهم  در راستای تصمیم‌گیری‌های متفکرانه و اصولی در پروژه مهر، میزان مشکلات و موانع را کاهش و سبب تقویت فرایند اجرای پروژه مهر می شود.

مهرافزون به فعالیت کارگروه‌های هفتگانه ستاد پروژه مهر اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مربوط به هریک از این کارگروه‌ها در بازه زمانی خود آغاز شده و ادامه دارد.

وی بیان داشت: امسال تمهیدات لازم برای آماده‌سازی مدارس با توجه زیست بوم جدید   نسبت به سال‌های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار