کد خبر: 1064032
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
مسابقات کاراته بانوان در دولت آباد درخشید؛
در آیینی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در جوار مزار مطهر شهدای گمنام دولت آباد، از ورزشکار دولت آبادی که اولین مدال نقره در تاریخ کاتای نونهالان را در رقابت‌های جهانی کاراته استانبول کسب کرد، استقبال شد.

به گزارش س خبرنگار جوان انلاین اصفهان، سرکار خانم مطهره احمدیان ورزشكار شايسته دولت آبادی توانست اولين مدال نقره تاريخ کاتای نونهالان را در رقابتهاي جهاني  کاراته استانبول كسب كند.

به نقل از روابط عمومی،سرکار خانم مطهره احمدیان ورزشكار شايسته دولت آبادی توانست اولين مدال نقره تاريخ کاتای نونهالان را در رقابتهاي جهاني  کاراته استانبول كسب كند.

در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در رده‌های سنی پایه در استانبول ترکیه، در بخش کاتا انفرادی نونهالان، مطهره احمدیان، قهرمان دولت آبادی با ٢٢ نماینده از کشور‌های مختلف دیدار کرد.

وی در نیمه نهایی نیز توانست با کسب امتیاز ٢٢.٦٢ نفر اول جدول فینالیست این دوره از مسابقات شود و در فینال موفق به کسب مدال نقره شد.

 کسب اولین مدال لیگ جهانی کاتای نونهالان ایران در رقابت های جهانی کاراته استانبول توسط سرکار خانم مطهره احمدیان را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی شهر دولت آباد تبریک عرض مینماییم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار