کد خبر: 1067680
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقدام نیروی دریایی سپاه در بازپس گیری نفت کش از آمریکایی‌ها غرورآفرین است و باید به شهامت آنان آفرین گفت.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: برای بار دوم است که نیروی دریایی سپاه موفقیت در مقابله با آمریکایی ها کسب کرد در یک نوبت با درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد و در نوبت دیگر در اسیر گردن سربازان آمریکایی این موفقیت را به دست آورد.

وی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه اجازه ندادند آمریکایی ها کشتی نفتکش را با خود ببرند و آن را پس گرفتند.

امام جمعه اراک گفت: دشمنان باید بدانند خلیج فارس، همیشه خلیج فارس است و کشورهای منطقه نیز بدانند اکنون جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در منطقه حضور دارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حرکت نیروی دریایی سپاه پیام دیگری داشت که به قول مقام معظم رهبری زمان بزن و دررو گذشته است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی از کشورهای همسایه انتظار حُسن همکاری دارد و باید به حقوق همسایگان احترام گذاشته شود و نباید کشور خود را به پایگاه آمریکا، رژیم اسرائیل و تروریست ها تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی خانه امن ملت است و حاضریم نیستیم یک وجب از خاک کشور مورد تعدی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اصل ۴۴ قانون اساسی در اجرا نقایص و نوساناتی داشت مثل دشت مغان، هفت تپه، صنایع آذرآب و هپکو که نمونه هایی از این مهم هستند.

امام جمعه اراک گفت: نرخ باروری در کشور نیازمند بازنگری است و باید برای تقویت سیاست جمعیت برنامه ریزی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار