کد خبر: 1077397
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
رئیس مجمع نمایندگان آذر بایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس از مشاغل خانگی و رفع موانع موجود این صنف، از فعالیت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی در کشور خبر داد.

محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای راهبردی بانوان جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه مشارکت زنان در عرصه های اقتصادی اظهار کرد: قانون ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از دستاورد های مهم مجلس در حمایت از فعالیت های خانگی است.

نماینده مردم تبریز ،اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در کنار حمایت از کارگران ساختمانی و قالی بافی نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه بخش عظیمی از مسائل اقتصادی خانواده ها ایفا کرد.

فرهنگی با تاکید بر دسته بندی و تقسیم بندی مشکلات و مسائل موجود با هدف رفع موانع و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه این بخش خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی در کمیسیون های مختلف مجلس برای تحقق اهداف پیش بینی شده استفاده کنیم.


وی با اشاره به حسن همکاری و موافقت وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی در حمایت از تداوم بیمه پردازی قالیبافان افزود: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی موافقت لازم را با طرح پیشنهادی برای تداوم بیمه پردازی قالیبافان که به علت تاخیر در پرداخت حق بیمه وقفه ای داشته اند را اعلام کرد که امیدواریم این امر به زودی اجرایی شود.


فرهنگی ادامه داد: البته افرادی که در مشاغل غیر از قالیبافی اشتغال دارند و اشتغال آنان از طریق مبادی مربوط احراز شود مشمول این طرح نخواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر