کد خبر: 1080468
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
استاندار لرستان:
زیویار، با بیان اینکه علت فوت نیمی از بیماران کرونا به علت نزدن واکسن کرونا است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن دز سوم واکسن کرونا باید همچنان مورد توجه مردم قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، «فرهاد زیویار»، امروز(7بهمن)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ثبت ۲۴ مرگ در هفته‌های اخیر بر اثر بیماری کرونا حکایت از افزایش تعداد فوتی‌ها نسبت به ماه‌های گذشته دارد.

استاندار لرستان افزود: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، به لحاظ رنگ بندی استان در وضعیت بهتری نسبت به هفته گذشته قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی 6 شهرستان در استان، خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار شهرستان از وضعیت قرمز به نارنجی و یک شهرستان به رنگ زرد تغییر وضعیت داده اند.

زیویار به آمار فوتی هایی کرونایی در استان طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان کرد: نیمی از فوتی‌های کرونا در لرستان واکسن نزده‌ها و نیمی دیگر افراد دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در بحث بستری و ابتلا نسبت به هفته‌های اخیر، روند به صورت نزولی در حال پیش رفتن است، گفت: با توجه به بالا بودن تعداد فوتی های ناشی از کرونا، نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شد.

استاندار لرستان بر ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا تأکید کرد و بیان داشت: باید بر تزریق واکسن و حفاظت بیشتر از افرادی دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان، تاکید ویژه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار