کد خبر: 1081247
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات مردم و بهره مندی از امکانات معیشت، مسکن، رفاه و آسایش تأکید کرد و گفت: در این راستا باید تحول همراه با جهش صورت گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در جشنواره ملی احسان که در سالن همایش‌های دانشگاه لرستان برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، از امام حسین (ع) به عنوان وارث انبیاء اولوالعزم و چراغ هدایت، راهنما و کشتی نجات امت اسلامی یاد کرد و گفت: نام امام حسین (ع) کلید حل مشکلات است .

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی که در عرصه‌های گوناگون خدمتگزاری حضور دارند الگوی آنها اهل بیت (ع)، امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم و امام سجاد (ع) است، افزود: پس از شهادت امام حسین(ع) وقتی یزید مدینه را غارت کرد، امام سجاد(ع) به میدان آمدند و رسیدگی به امور معیشتی مردم را با تمام توان به عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری و نیکوکاری از نشانه‌های تقواست، بیان کرد: در کنار ایمان از عمل صالح یاد می‌شود و نیکوکاری گروه‌های جهادی و جوانان مومن و انقلابی، معنویت گرا نیز مزین به ایمان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان جوانان مومن، انقلابی، پایه کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواهی وجود دارد که در قالب گروه‌های جهادی بی مزد و منت در راه خدمتگزاری و استمرار شیوه اهل بیت(ع) گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: امکانات ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در گذشته در اختیار مفسدان و طاغوتیان رژیم پهلوی بود که امروز توسط نهادهای انقلابی مذکور به دست نیازمندان و جامعه هدف می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: باید در جامعه به نقطه‌ای برسیم که مردم از امکانات معیشت، مسکن، رفاه و آسایش در حد متعادلی برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه شایسته نیست از ۵۰۰ هزار خانوار در استان لرستان ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و نهادهای حمایتی باشند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم یک صدا به دنبال تحول همراه با جهش در استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: بهره‌وری و بهره‌مندی از امکاناتی که در استان داریم نیازمند نیروهای انقلابی، توانا، دانا، متخصص، پرکار، با نشاط و داری همت مضاعف، کار علمی و کارشناسی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: بدیهی است فرصتی که برای انقلاب فراهم شده است یک فرصت استثنایی است و هیچ مسئولی در مصونیت کامل به جهت پست و مقامی که دارد نیست و باید توانایی و دانایی خودش را در حوزه مسئولیتش نشان دهد.

وی با بیان اینکه استان لرستان نیازمند شغل پایدار است بیان کرد: جهت ایجاد شغل پایدار، سازمان‌های دولتی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان باید با پیگیری در سطح کلان به سمت ایجاد اشتغال پایدار در استان بروند تا به دنبال آن شاهد تشکیل خانواده جوانان و افزایش فرزندآوری در استان باشیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار