کد خبر: 1090617
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛
شاهرخی، گفت: در راستای حمایت از کشاورزان و جبران خسارات خشکسالی در حال حاضر 156 هزار هکتار از مزارع گندم لرستان بیمه هستند.

به گزارش جوان از لرستان، «سید عماد شاهرخی»، امروز(9خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۵۶ هزار هکتار از مزارع گندم استان بیمه هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به اهمیت بیمه مزارع و جبران خسارت خشکسالی اشاره کرد و افزود: اکیپ‌های کارشناسی ما در شهرهای جنوبی مشغول ارزیابی مزارع بوده تا خسارات را مشخص کرده و کسانی که بیمه هستند را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزانی که برای بیمه محصولات خود اقدام نکرده‌اند، برای سال آینده این اقدام را انجام دهند.

شاهرخی با اشاره به اختصاص ۱۲۵ میلیارد تسهیلات چهار درصد را برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به کشاورزان از سوی دولت و وزارت جهاد کشاورزی، یادآور شد: در این راستا به هر کشاورز مبلغ ۲۰ میلیون پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان با همکاری بانک امهال تسهیلات بانکی کشاورزان انجام شد و کشاورزانی که سررسید پرداخت ۱۴۰۰ داشتند همه امهال شدند تا پرداخت تسهیلات به تعویق بیفتد.

شاهرخی اذعان داشت: در راستای حمایت از کشاورزان همواره  برای کسانی که سررسید ۱۴۰۱ دارند نیز درخواست ۳۲۰ میلیارد را داشته و با وزارت جهاد کشاورزی مکاتبه کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت: این تسهیلات برای کسانی است که نتوانسته‌اند محصول خود را بیمه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار