کد خبر: 1101766
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه ۱۴۰ هزار نفر مهاجرت به استان البرز صورت می‌گیرد در حالی که متناسب با بحث افزایش جمعیت، زیر ساخت‌ها افزایش پیدا نکرده است.

علیرضا عباسی افزود : باید با پیگیری همه مسئولین ذیربط به دنبال متناسب سازی زیرساخت‌ها با جمعیت بود.

وی اظهار کرد: به علت محرومیت پنهان در سرانه‌های درمان استان در زمان بودجه ۱۴۰۱، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مسئولین وزارت بهداشت و سرپرست علوم پزشکی استان را در مجلس گرد هم آوردیم که فکری جهت ارتقای سرانه‌های استان شود. ارتقای سرانه‌های درمان مسئله اصلی است و ما در این راستا تلاش می کنیم

نماینده البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر استانی رئیس جمهور به کرات کمبود تخت بیمارستانی و سرانه‌ها را مطرح کردیم که تبدیل به دغدغه اول و ادبیات رایج مسئولین اجرایی کشور شد.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوعاتی مثل ظرفیت دانشجویان پزشکی که در کشور مطرح است و موافق و مخالفینی دارد و شائبه تعارض منافع مطرح می شود، افزود: نظام پزشکی باید در تبیین آن پیشقدم باشد.

وی ادامه داد: در رابطه با نسخه الکترونیک و طرح دارویار هم که کمک و همراهی نظام پزشکی را می طلبند انتظار این است که با رفع مشکلات و کمبودها محکم پای اجرای این طرح ها ایستاد و به بهترین نحو آنها را در استان و کشور پیاده نمود.

عباسی در پایان اعلام کرد: انتظار داریم از عزیزان که در طرح هایی که در حوزه پزشکی مطرح می شود و همچنین برنامه هفتم توسعه نقطه نظرات خود را اعلام کنند تا بتوان ظرفیت هایی جدید برای حوزه پزشکی ایجاد کرد یا نقص ها را برطرف کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار