کد خبر: 1102250
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
رئیس مجلس شورای اسلامی:
قالیباف، با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه طی ۶ ماه آینده تدوین می‌شود، گفت: در این برنامه استان لرستان مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، «محمد باقر قالیباف»، امروز(2شهریور)، در  در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان لرستان در همه شاخص‌ها از جهت ظرفیت‌های توسعه‌ای و پیشرفت بی‌نظیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های امروز کشور موضوع آب است، افزود: این استان سومین استان در حوزه ظرفیت‌های بارندگی بوده و در حوزه کشاورزی نیز ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی زراعی و باغی دارد و در حوزه گردشگری نیز این استان ظرفیت های بی نظیری دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هفتم توسعه طی ۶ ماه آینده تدوین می‌شود و در این راستا نظارت ستادی از این استان را در دستور کار قرار دادیم.

قالیباف ادامه داد: اگر در برنامه هفتم با درایت و پختگی در زمینه برنامه‌ریزی به این استان توجه شود، مزیت‌ها و فرصت‌های استان، مشکلات لرستان را برطرف می‌کند.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: رفع مشکلات استان لرستان احتیاج به برنامه متمرکز، اجرای غیرمتمرکز و واگذاری بخشی از اختیارات به خود مدیران استانی و شهرستانی دارد.

وی بیان کرد: امید است که این سفر فرصتی را فراهم سازد که بتوانیم بخشی از ظرفیت‌های بالقوه و در دسترس استان را بالفعل کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار