کد خبر: 1102447
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور مطرح کرد؛
حجت الاسلام تاتلاری به توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای اشاره کرد و گفت: مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه جنگ رسانه ای و روانی نیاز به گفتمان سازی جهاد تبیین دارد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مسعود تاتلاری، عصر  امروز در جلسه وبینار با مسئولان کارگروه های رسانه ای شهرستان های لرستان اظهارداشت: دشمنان امروز در عرصه تهاجم فرهنگی و رسانه ای، مقابله با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را هدف قرار داده اند.

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور افزود: مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه جنگ رسانه ای و روانی  نیاز به گفتمان سازی جهاد تبیین دارد.

وی با بیان اینکه جبهه مجازی مهم ترین جبهه برای مبارزه موثر در این عرصه بوده و حرکت برنامه محور فعالان رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

حجت الاسلام تاتلاری با بیان اینکه فعالان رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرماندهان  مبارزه با توطئه های دشمنان در عرصه مجازی هستند، گفت: لازم است که ظرفیت های لازم برای جهاد در عرصه مجازی شناسایی و با ارتقای توانمندی ها حرکت کرد.

آموزش فضای مجازی و ترویج  و نهادینه سازی جهاد تبیین ضروری است

وی بر ضرورت آموزش فضای مجازی و ترویج  و نهادینه سازی جهاد تبیین تأکید کرد و عنوان داشت: فرماندهان و سربازان این عرصه باید مجهز به سلاح لازم در عرصه مجازی باشند و برای مقابله با توطئه های دشمنان دراین عرصه باید با آگاهی، هوشیاری و سرعت عمل جریان سازی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار