کد خبر: 1103099
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
رئیس پلیس راه لرستان:
زارعی، با اشاره به خیل عظیم مسافران از استان به سمت مرزهای جنوب غربی و غرب و بالعکس، گفت: زائرین اربعین به هشدارهای آموزشی و ترافیکی توجه نمایند.

به گزارش جوان از لرستان، سرهنگ «محمد زارعی»، امروز(9شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: توجه به هشدارهای آموزشی و ترافیکی قبل و حین سفر توسط زائرین اربعین ضروری است.

رئیس پلیس راه لرستان افزود: رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی باید قبل از سفر استراحت کافی داشته و از داروهای خواب آور  خودداری کنند.

وی عنوان کرد: زائرین از سالم بودن خودرو خود از قبیل بازدید از سلامت لاستیک‌های خودرو، چراغ‌ها، علائم هشدار دهنده و تجهیزات سرمایشی و ایمنی مطمئن شوند.

زارعی بیان کرد: رانندگان در حین سفر با توجه به مسافت طولانی بدون عجله و شتاب و با آرامش کامل در هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه در مکان‌های تعیین شده و امن استراحت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه زائرین از توقف کردن غیر اضطراری در حاشیه راه پرهیز کنند، گفت: رانندگان باید از سرعت و سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ اکیداً خودداری و به تابلوها و علائم هشدار دهنده توجه داشته باشند.

سرهنگ زارعی یادآور شد: مسافران می توانند در صورت بروز مشکل و نیاز به پلیس با شماره ۱۱۰ انتظامی یا ۱۲۰ راهور و یا ۰۲۱۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار