کد خبر: 1127254
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد؛
راستخانه گفت: همزمان با سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های متعدد فرهنگی درکتابخانه های عمومی لرستان به صورت حضوری و ککجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، سید سجاد راستخانه، امروز(11دی)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کتابخانه های عمومی لرستان در سطوح مختلف با برنامه ریزی  117 برنامه فرهنگی با موضوع شهید سلیمانی، میزبان مراجعه کنندگان و علاقمندان خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: تبیین ابعاد مکتب این شهید والامقام برای ترویج اندیشه و تفکر مکتبی ایشان و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای مقاومت  از اهداف برگزاری این برنامه ها است.

راستخانه بیان کرد: مسابقه کتابخوانی استانی در سه بخش با عنوان «رهروان سردار» در سطح استان لرستان، نقد و رونمایی کتاب«این روزها که نیستی» در شهرستان دلفان، ویژه برنامه «ابرمرد» با نقد و بررسی کتاب«همچون پدر ،مهربان» در  شهرستان پلدختر، برنامه عصر شعر«جان فدا»  در  شهرستان های خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای«نمایشنامه خوانی» در شهرستان دورود و ویژه برنامه «تاریخ سرداران اسلام از مالک تا قاسم» در شهرستان سلسله از دیگر برنامه های اجرایی است.

راستخانه به برگزاری برنامه های متنوعی همچون معرفی کتاب، قصه گویی، نشست های کتابخوان تخصصی و اختصاصی، مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی ، کاردستی و روزنامه دیواری اشاره کرد و گفت: این برنامه ها به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان خواهد بود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار