کد خبر: 1129817
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
سرپرست شرکت توزیع برق لرستان:
امیری، با اشاره به اینکه طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم لرستان ۳۷۰ میلیارد تومان است، گفت: با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات شبکه برق استان را برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌ها برطرف می شود.

به گزارش جوان از لرستان، مهران امیری، امروز(21دی)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از مهم ترین اهداف شرکت توزیع برق لرستان، کاهش خاموشی مشترکین است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه ما شرایط خوبی نسبت به استاندارد کشوری نداریم و جز استان‌های رده پایین محسوب می‌شویم و به آن ایده ال و استاندارد کشوری هنوز نرسیده‌ایم، افزود: برای رسیدن به این هدف، باید هزینه و برنامه‌ریزی کرد.

وی عنوان کرد: تعمیرات به موقع، اضافه کردن کلیدهای هوشمند در شبکه و انجام تعمیرات به صورت خط گرم از جمله برنامه‌هایی هستند که می‌توان در راستای رسیدن به موفق شد.

امیری در ادامه میزان طلب شرکت توزیع برق لرستان از مردم را ۳۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان از این طلب مربوط به ادارات استان است که در بخش ادارات ما بالاترین بدهی را نسبت به دیگر استان‌های کشور داریم.

وی اظهارکرد: مهم‌ترین منبع درآمدی شرکت‌های توزیع وصول مطالبات است و با وصول این مطالبات بخش عمده‌ای از مشکلات شبکه برق استان را برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌ها برطرف خواهد کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مشترکین خانگی و تجاری طلب داریم که بسیاری از آن مربوط به گذشته است،  گفت: انتظار می‌رود مشترکین بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کنند تا دچار مشکل و قطع برق نشوند.

امیری اظهار کرد: اداراتی که همواره تأمین برق پایدار را برای ارائه خدمات مطالبه می‌کنند، امید است که نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار