کد خبر: 1148771
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان خبر داد.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی شیروانی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ توسط ناوگان عمومی لرستان، اظهار داشت: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان ۱۲ فروردین ماه سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۹۰ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد مسافر وارد شده به استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ۶۹ هزار و ۶۲۶ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، بیان داشت: تعداد مسافر خارج شده از استان نیز با ۱۵ درصد افزایش به ۶۳ هزار و ۱۷۸ نفر رسیده و تردد ورودی به استان نیز با ۹۱۱ هزار و ۵۲۶ وسیله نقلیه شش درصد کاهش داشته است و با توجه به افزایش تعداد مسافرت‌ها به خارج از استان، سفرهای خروجی وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان نیز با ۹۰۷ هزار و ۱۲۲ وسیله، دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

شیروانی با اشاره به آغاز طرح کشیک نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان از ۲۴ اسفند، ادامه داد: همچنین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های برون استانی خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند و به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی ضمن تشکر از انجمن صنفی مسافربری، افزود: جابجایی مسافرین با ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت عادی در جریان است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار