کد خبر: 1149057
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛
حجت الاسلام موسوی با اشاره به پذیرش طلبه در 12 مدرسه علمیه برادران لرستان گفت: ظرفیت پذیرش این مدارس 250 نفر اعلام شده است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش در مدارس علمیه برادران در پایه اول سطح یک تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان افزود: طلاب پس از فارغ التحصیل شدن در سطح یک ادامه تحصیل را در سطح دو حوزه و طلاب سطح دو ادامه تحصیل را در سطح سه بدون گذراندن آزمون می گذرانند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در سراسر استان لرستان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به علت اینکه پایه یک ندارد، در این مدرسه پذیرش صورت نمی گیرد و طلاب در 12 مدرسه علمیه دیگر پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه اظهارکرد: حوزه علمیه برادران لرستان در طول سال نیز افرادی را که شرایط تحصیل در حوزه را دارندف پس از برگزاری کمیسون جذب می شوند.

وی با اشاره به پذیرش 250 طلبه جدیدالورود در 12 مدرسه علمیه برادران لرستان تصریح کرد: مهم ترین معیار  و ملاک پذیرش کیفیت محوری است و کیفیت فدای کمیت نخواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در سطح 2 و سطح سه حوزه مشغول فعالیت بوده و مدرسه علمیه امام صادق بروجرد، نورآباد و مدرسه علمیه کوهدشت در سطح یکف سطح 2 و سه حوزه مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه برادران الیگودرز، ازنا و دورود نیز در سطح یک و دو در حال فعالیت هستند و دیگر مدارس نیز همینطور در سطوح مختلف در حال فعالیت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار