کد خبر: 1152144
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:
حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت تحکیم بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: بهره مندی از فرصت معنوی ماه رمضان در تربیت دانش آموزان مورد توجه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز، در برگزاری جشن روزه اولی ها ویژه دانش آموزان پسر که در مصلی الغدیر برگزار شد، گفت: بهره مندی از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در جهت تربیت دانش آموزان از اهداف برگزاری این برنامه ها است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه جشن روزه اولی ها با هدف ایجاد فضای ویژه و مناسب برای دانش آموزان پسر روزه اولی و ثبت خاطره از اولین ماه رمضان در ذهن آنها برگزار می شود، افزود: در تلاش هستیم که زمینه استفاده حداکثری دانش آموزان از این ماه پربرکت را فراهم کنیم.

وی بر ضرورت آگاه کردن فرزندان با وظایف شرعی خود در این سن تاکید کرد و عنوان داشت:  خانواده‌ها و مدارس در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

حجت الاسلام چراغی یادآور شد: برگزاری این جشن‌ها، فرصت مناسبی برای یادآوری به دانش آموزان مکلف در خصوص مسائل دینی است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها برای ارتباط بهتر با یکدیگر، مستلزم آموزش صحیح و تعلیم و تربیت از سوی معلم‌ متعهد و متخصص هستند، خاطرنشان کرد: معلمان افزودن بر علم آموزی در آموزش مناسک و مسائل دینی با برنامه منسجم تلاش کنند.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار