کد خبر: 1154447
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال اعزام زائر از استان کرمانشاه به دلیل اینکه باند فرودگاه به طور کامل از بین رفته و باید جمع‌آوری شود انجام نمی‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا سیدی، معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری با اشاره به اینکه امسال از برخی استان‌ها اعزام حجاج نداریم، اظهار کرد: به عنوان مثال از استان کرمانشاه به دلیل اینکه باند فرودگاه به طور کامل از بین رفته و باید جمع‌آوری شود از این مسیر اعزام انجام نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه شرکت فرودگاه‌ها باند جدید با اعتبار اولیه ۴۵۰ میلیارد تومان و هزینه روشنایی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: باند موقتی که در زمان حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد تاکسی رو بوده که طی چند ماه اخیر طول و عرض اضافه شده و با اعمال تغییرات در مقاومت باند حدود ۲ هفته است که این باند عملیاتی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در این فرودگاه نیز فقط پرواز روز و با هواپیماهای با تایپ متوسط انجام می‌شود و به همین دلیل امسال این فرودگاه از پرواز حج محروم است.

سیدی در ادامه بیان کرد : ۸ استان با توجه به اعلام‌سازمان حج و زیارت پرواز نخواهند داشت و شهرهای اطراف تهران مانند قم‌، سمنان و … نیز پروازها از تهران انجام خواهد شد یا خراسان شمالی از مشهد. کردستان از همدان و….

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار