کد خبر: 1175468
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
بازی خداحافظی مدافع مشهور اروگوئه‌ای با شکست تیم باشگاهی او و حوادث خشونت‌آمیز همراه با هفت‌تیرکشی به پایان رسید!

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار خداحافظی دیگو گودین، ستاره تیم ملی اروگوئه با شکست تیمش (وِلِز سارسفید) برابر هوراکان در لیگ آرژانتین همراه شد؛ شکستی که متعاقبا با حمله تعدادی از هواداران تیم آرژانتین به بازیکنان و تهدید با هفت‌تیر به خشونت کشیده شد!

ماجرا از این قرار بود که وقتی تیم ساعاتی بعد از شکست به کمپ تمرینی خود در ورزشگاه ویلا المپیا برگشت، با استقبال خشونت آمیز هواداران مواجه شد.

جیان‌لوکا پرستیانی، مهاجم این تیم گفت: به ورزشگاه رسیدیم تا اتومبیل‌مان را سوار شویم و به خانه برویم. تاریک بود و تعدادی از هواداران نزدیک شدند. پنج یا ۶ نفری می‌شدند. لباسم را گرفتند و دوبار به صورتم ضربه زدند. خیلی ترسیده بودم و هم‌تیمی‌هایم هم از ترس تعقیب‌شدن، نمی‌خواستند به خانه بروند. آن‌ها حتی گفتند که اگر از ماشین پیاده نشوم، دو گلوله در پایم خالی می‌کنند.

گودین دیروز کفش‌های خود را آویخت و در ۳۷ سالگی به دوران ۲۰ ساله فوتبالش پایان داد. دیدار برابر هوراکان، آخرین بازی او بود.

رسانه‌های محلی مدعی شدند که بازیکنان این تیم قصد تشکیل پرونده و شکایت ندارند، اما برای تحقیقات کیفری فراخوانده خواهند شد. سباستین مِندز، سرمربی سارسفیلد هم به مدیران باشگاه اطلاع داده است تا زمانی که امنیت تامین و تضمین نشود، تیم را تمرین نخواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار