کد خبر: 1191684
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ۶ ایستگاه مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس از افتتاحیه های جدید مترو خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال 6 ایستگاه سرباز، بهار شیراز، نجات اللهی، شهدای 17 شهریور، میدان خراسان و ورزشگاه تختی افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

هرمزی با بیان اینکه توسعه حمل ونقل عمومی در اولویت مدیریت شهری قرار دارد، گفت: برای رفع آلودگی هوا و ترافیک باید حمل ونقل عمومی توسعه یابد و در این زمینه شهرداری تهران برنامه دارد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به افزایش بودجه مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل اشاره کرد و گفت: بودجه امسال رشد خوبی یافته و برنامه ریزی  برای خرید واگن و اتوبوس صورت گرفته است.

وی به سفر مدیرانش شهری به چین اشاره کرد و گفت: در این سفر قرار است موضوع 791 واگن مترو مورد بررسی قرار گیرد و اولین پارت این قطار ها سال آینده وارد خطوط مترو تهران می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
0
0
ایکاش آقای هرمزی معاون محترم صبح ها با قطار با سرفاصله حرکت 15 دقیقه خط 6 از سمت جنوب سفری میکردند میدیدند نیاز به افزایش قطار هست در این حجم زیاد ازدحام مسافر یا افتتاح ایستگاه جدید؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار