کد خبر: 1200453
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
استاندار خراسان رضوی :
با بیان اینکه توسعه مبتنی بر فناوری اهمیت زیادی دارد، گفت: آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی نشان دهنده افزایش مجوزهای مبتنی بر توسعه فناورانه در استان است.
یعقوبعلی نظری در یازدهمین همایش نشان تجاری که  آذرماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ایران در حوزه اعتقادی، فرهنگی و معنوی برجسته ترین «ویژند» را به دنیا ارایه داده و آن سردار شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان نماد شجاعت، انسانیت، استقلال و آزادی‌خواهی شناخته می‌شود. استاندار خراسان رضوی به جایگاه «ویژند» اشاره کرد و افزود: معتقدیم «ویژند» علامتی چند وجهی و جامع از کیفیت، اعتماد، اعتقاد و فناوری است و فعالان این بخش با اعتقادات معنوی که دارند در ارتقای ویژند خود گام بر می‌دارند.
وی به قابلیت‌های اقتصادی برجسته استان پرداخت و ادامه داد: مولفه‌های اقتصادی خراسان رضوی در حال طی کردن مسیر رشد است که این توفیق در فضای همدلی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ایجاد شده است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه مبتنی بر فناوری نیز اهمیت زیادی دارد، تاکید کرد: آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی نشان دهنده افزایش مجوزهای مبتنی بر توسعه فناورانه در استان است.
گفتنی است؛ در پایان یازدهمین همایش نشان تجاری با رویکرد «ظهور و افول برندها» ۱۷ نفر از صاحبان ویژندهای برتر این دوره معرفی و تجلیل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار