کد خبر: 1209734
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به توقیف یک نفتکش امریکایی به دست نیروی دریایی ارتش
یک نفتکش امریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حکم قضایی توقیف شد. نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت امریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار امریکا قرار داده بود

جوان آنلاین: یک نفتکش امریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حکم قضایی توقیف شد. نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت امریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار امریکا قرار داده بود. به گزارش ایرنا، این نفتکش با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که با حکم قضایی و تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی از سوی نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تلافی سرقت نفت توسط رژیم امریکا توقیف شد و در حال انتقال به بنادر جمهوری اسلامی جهت تحویل به مقامات قضایی است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران به این خبر را می‌خوانید.


فرهاد چاره‌دان:
پاسخ انقلابی ارتش به امریکا. کشتی سوئز راجان در اردیبهشت ماه نفت ایران را سرقت کرد و به امریکا تحویل داد! حفاظت اطلاعات ارتش با رصد چند ماهه این نفتکش، متوجه شد کشتی تغییر نام داده و با اسم جدید نیکولاس ST در حال حمل نفت است که این کشتی را به دام انداخت! #ارتش_انقلابی
احمد نادری:
نفتکش در برابر نفتکش، نفت در برابر نفت! ایران یک کشتی نفتکش را به تلافی سرقت نفت خود در چند ماه گذشته توسط امریکا توقیف کرد. دوران دزدی دریایی مدت‌هاست تمام شده و ایالات متحده امریکا (غرب وحشی) باید این را بداند. درود بر شیربچه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران.
امیرعلی ابوالفتح:
آن دوران که انگلیسی‌ها نفت ملی شده ایران را توقیف می‌کردند و ایرانی‌ها نمی‌توانستند واکنش نشان دهند، گذشت. اکنون اگر امریکایی‌ها نفت ایران را توقیف کنند، ایرانی‌ها هم نفت امریکا را توقیف می‌کنند. وقتی ملتی قدرتمندتر می‌شود.
سیدعلیرضا آل‌داوود:
ماشاءالله ارتش انقلابی؛ این جزای هر دزدی است که در دریا راهزنی کند. فعلاً نفتکش دزد مصادره شد.
کیوان ساعدی:
تغییر نام نفتکش سوئز راجان به نیکولاس ST با سابقه تخلف در اردیبهشت ١۴٠٢ و سرقت نفت ایران توسط امریکا نتوانست مانع توقیف آن از سوی نیروی دریایی ارتش کشورمان شود. ستاندن حق ملت از دولت متخلفی که خود را ابرقدرت بلامنازع جهان می‌داند هم نشانه قدرت ملی بالاست و هم به رخ کشیدن توانمندی روزافزون دریایی ایران.
علی آگاه:
جان کربی: «ایران فوراً نفتکش توقیف کرده در دریای عمان را به همراه نفت و خدمه آن به ما تحویل دهد!» جواب ایران به امریکا: «نفتکشه منه، فداش بشمه منه، قربونش بشمه منه، نفتکشِ خودمههههه.»
کاربری با نام «یاس»:
تو تاریخ بنویسید: ما تو گوش کسی زدیم که بقیه جرئت ندارن زنگ درِ خونش رو بزنند!
پوریا فاضل:
نکته قابل توجه دیگر در عملیات بازپس‌گیری نفتکش از امریکا توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش، اشراف اطلاعاتی کامل ایران بر اقیانوس‌ها و کشتی‌هاست! ایران امریکا را در بعد اطلاعات راهبردی دریایی هم غافلگیر کرده است.
علی چاهخوزاده:
نیروی دریایی راهبردی ارتش نفتکش ایرانی را که سال گذشته توسط امریکا دزدیده و تغییر نام داده شده بود در حوالی بندر الفجیره در خلیج عمان طی عملیاتی پس گرفت. ایران هیچ وقت باخت نمیده، دشمن شاید بتونه ضربه بزنه، اما قطعاً به موقع پاسخ خواهد گرفت.
سیدصادق حسینی:
دم نیروی دریایی ارتش خیلی‌گرم که اموال مردم رو از دزدان دریایی بازپس گرفتند. #نفتکش.
مرتضی کامل نواب:
توقیف نفتکش سوئز راجان که پیش از این توسط امریکا از ایران مصادره شده بود و حمله پهپادی به ناو امریکایی از سوی ارتش یمن و حملات مقاومت در عراق و لبنان به مواضع امریکا و اسرائیل، یعنی وضعیت منطقه غرب آسیا و جبهه مقاومت به قبل از طوفان‌الأقصی برنخواهند گشت.
امید ملایی:
امریکا پارسال یک نفتکش از ما دزدیده بود امروز در حوالی بندر فجیره در خلیج عمان پسش گرفتیم؛ فعلاً ما در ماجرای نفتکش حسابی با هم نداریم.
کاربری با نام «امیر عباس»:
پس گردنی ایران به امریکا. هر چی خوردن بالا آوردن و بار دیگر ایران به امریکا فهماند دوران بزن در رو تمام شده. بزنید می‌خورید. #ایران_مقتدر #نفتکش

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار