کد خبر: 1216927
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: یک هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها داریم و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت که تمام این تجهیزات برای ماموریت نوروز فعال هستند.

جوان آنلاین: حمیدرضا شهرکی، در هفتاد و نهمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی گفت: تعداد هزار و ۵۳ پایگاه راهداری در جاده‌های کشور وجود دارد که وظیفه اصلی آنها راهداری است اما در شرایط اضطرار به امداد و اسکان مسافران هم مشغول می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: علاوه بر پایگاه‌های راهداری تعداد هزار باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌ها وجود دارد که در زمان اضطرار امکان اسکان مسافران در این محل‌ها وجود دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: ۸ هزار دستگاه ماشین سنگین و سبک و ۱۲ هزار نیروی انسانی در طرح نوروزی آماده ارائه خدمات هستند.

شهرکی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۷۹ تردد شمار در جاده‌ها وجود دارد، گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی اسکان در جاده‌ها باید در جاهای مناسبی نصب شود که راننده فرصت رؤیت و توقف را داشته باشد تا موجب تصادفات نشود.

وی گفت: هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها داریم و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت که تمام این تجهیزات برای مأموریت نوروز فعال هستند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری تصریح کرد: ۱۱۷ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و از پلیس درخواست می‌کنیم تا نظرات کارشناسی برای کاهش تصادفات در این راه‌ها را به ما ارائه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار