کد خبر: 1218375
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس کنیم و رهبر انقلاب هم به آن اشاره داشته‌اند که مردم پشتوانه حکومت هستند.

جوان آنلاین: ناصر قره‌باغی کارشناس مسائل سیاسی طی سخنانی در سخنانی درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: در ضرورت مشارکت در انتخابات می‌توان گفت اولاً ضرورت عقلی وجود دارد و ما عضو یک خانواده هستیم، وطن یک خانواده بزرگ است. هر انسانی که برای خود هویت و شخصیت قائل است، باید در این خانواده‌ی بزرگ نقش‌آفرینی کند. در یکی از انتخابات‌های گذشته، مقام معظم رهبری فرمودند اگر جمهوری اسلامی را هم قبول ندارید، ایران را که قبول دارید؛ پس مشارکت کنید.

به گزارش تسنیم، وی افزود: نکته‌ی بعدی اینکه باید با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس کنیم و رهبر انقلاب هم به آن اشاره داشته‌اند که مردم پشتوانه‌ی حکومت هستند و اگر دشمن احساس کند مشارکت پایین است، نشانه‌ی این است که مردم انگیزه‌ی لازم برای حمایت را ندارند. برای اینکه دشمنان طمع نکنند، هر ایرانی که دغدغه‌ی کشور، امنیت و آینده را دارد باید شرکت کند.

قره‌باغی با بیان اینکه عقل‌زدایی برنامه‌ی اصلی دشمن برای فروپاشی انقلاب از درون است، تصریح کرد: عده‌ای در جامعه به آب، محیط زیست و امثال این حساس هستند، ولی به نوع حاکمیت و حکومت حساس نیستند؛ این ادامه‌ی پروژه‌ی عقل‌زدایی است. کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، چند دسته هستند. یکی ضدانقلاب‌اند که انتخابات را تحریم می‌کند تا مردم حضور نیابند.

وی ادامه داد: گروه بعدی کسانی هستند که جمهوری اسلامی را قبول ندارند، ولی ایران را قبول دارند؛ خوب است این گروه بدانند که دشمن به‌دنبال تجزیه‌ی ایران است و اگر جمهوری اسلامی نباشد، چه کسی می‌آید؟ همه‌ی دشمنان و دوستان می‌گویند قوی‌ترین دوره‌ی این کشور در دوران جمهوری اسلامی است. دشمن سال گذشته علناً اعلام کرد که به‌دنبال تجزیه‌ی ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: یک طیف جمهوری اسلامی را قبول دارند و شرکت نمی‌کنند؛ این‌ها اشتباه می‌کنند، چون برنامه‌ی دشمن برای کشور مشخص است. گروه بعدی کسانی هستند که هم جمهوری اسلامی را قبول دارند و هم رأی می‌دهند، ولی درباره رأی دادنِ لیستی و غیرلیستی به بحث می‌پردازند؛ در این‌زمینه، باید نتیجه را مد نظر قرار دارد.

قره‌باغی گفت: در رأی دادن به لیست‌ها هم باید مد نظر داشت که انسان‌های با تقوایی که مردم آنان را می‌شناسند، مورد توجه باشند. مردم باید بررسی کنند و سوابق عملیاتی و مدیریتی را بسنجند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار