کد خبر: 1222906
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مهرشهرگفت : شاید در قدیم می‌گفتند که صدای ما در این تظاهرات به کجا میرسد؟ اما امروز و پس از گذشت ۴۵ سال از انقلاب می‌بینیم که رژیم صهیونیستی در لبه‌ی پرتگاه سقوط است همانطور که امام خمینی (ره)، وعده داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی اظهارداشت : در گذشته و در بعضی کشور‌های اسلامی شاید توانسته بودیم بعضی از وجدان‌ها را بیدار کنیم، اما امروز پس از گذشت ۶ ماه، طوفان الاقصی به طوفان الاحرار تبدیل شده و در همه جای جهان یک صدا طنین انداز است و آن حمایت از مردم غزه است.

وی ادامه داد: امروز دوران حکومت هیتلر و امثال او نیست بلکه کوچک‌ترین اتفاقات و جنایات در رسانه‌ها مخابره می‌شود، اما جنایات رژیم صهیونیستی که به این فجاعت است مسکوت می‌ماند، در چنین جهانی با این امکانات، این اتفاقات گفته نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: اوف بر برخی از حکام به ظاهر اسلامی که در مقابل این جنایات سکوت کرده اند، امروز دیگر سطح اتفاقات قدس بالاتر از سطح ملی بلکه جهانی است.

وی افزود: هر ناامنی که در کشور بوجود آمد یک طرف آن به اسرائیل وصل است مانند شهادت دانشمندان هسته‌ای ما و در آخرین جنایت آنها، واقعه حمله به کنسولگری و شهادت سرداران کشورمان را شاهد بودیم، ما همیشه به اقدامات دشمن در شرایط و زمان مناسب پاسخ داده ایم ولو رسانه‌ای نشده باشد البته رسانه‌ای نشدن بعضی موارد با رعایت مصالح بوده است.

حجت الاسلام نعیمی خاطرنشان کرد: امروز از بیداری اسلامی در حال عبور به سمت بیداری انسانی هستیم و این حاصل جانفشانی مردم مسلمان در جبهه مقاومت است.وی در انتها گفت: اگر میخواهیم که دولت موعود تشکیل شود، باید صدای خود را به جهانیان برسانیم. 

برچسب ها: البرز ، کرج ، سپاه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار