کد خبر: 1223578
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
اردبیلی خبر داد
مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده گفت: کنشگری، نوآوری و رویکردهای جدیدی که در شرایط کنونی، دختران به آن نیاز دارند باید شناسایی و برای آن مدل سازی شود.

جوان آنلاین: مریم اردبیلی در نخستین نشست مدیران امور زنان و خانواده مناطق ۲۲ گانه در سال جدید اظهارکرد: امسال، سال اکران همه اقدامات در حوزه بانوان است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه از سال گذشته نهضت نوسازی و بهسازی زیرساخت‌های ویژه بانوان آغاز شده است افزود: این فرآیند در سال‌جاری نیز با توجه به بودجه‌های در نظر گرفته شده؛ ادامه خواهد داشت.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: آقای زاکانی بر تقویت و ارتقای حوزه بانوان تاکید دارند و خواستار افزایش وسیع‌تر حیطه کاری در این حوزه هستند.

اردبیلی تاکید کرد: تلاش شده هر آنچه از گذشته و تجربه‌های قبل به دست ما رسیده و هر آنچه که در طول سال گذشته تجربه شده است، احیا، ابقاء، تثبیت و ارتقا داده شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران همچنین با بیان اینکه سعی بر این بوده که نیازهای روز جامعه به ویژه پایتخت در حوزه دختران و زنان شناسایی شود، ادامه داد: کنشگری، نوآوری، رویکردهای جدیدی که در شرایط کنونی، دختران و البته شهر ما به آن نیاز دارند باید شناسایی و برای آن مدل سازی شود. برخی از مدل‌هایی که در سال گذشته طراحی شده، بسیار نوآورانه و در ایجاد تحول و یادگیری مؤثر بوده است که این روند باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در اداره کل امور زنان و خانواده انباشتی از تجربه و دایره وسیعی از پروژه‌های متعدد و متنوعی را با کمک هم احصا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اگر نگوییم صددرصد اما ضریب شاملیت بسیار خوبی را پوشش داده‌ایم. همچنین در همین دوره مدیریت شهری سعی کرده‌ایم، نقاطی از اقشار، سنین و نیازهای زنان و دختران که باقی دستگاه‌های مسئول زمین گذاشته‌اند را تا حد توان، پوشش دهیم.

اردبیلی تاکید کرد: رویکرد ما پر کردن خلأهای شهر تهران در حوزه زنان و دختران است. این خلأها کماکان بسیار زیاد است اما در بسیاری از مدل‌های کاری مثل «هزار امید» توانسته‌ایم موفق عمل کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اضافه کرد: در سال جاری باید اقدامات خوب را تثبیت و محکم و برای سایر خلأها، راهکار پیدا کنیم تا گروه‌های اجتماع محور، ماندگار بمانند و شهروندان از ثمره آن بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر این موضوع که امسال، سال توسعه و تثبیت است تصریح کرد: خیلی مهم است که بدانید امسال، سال اکران همه اقدامات در حوزه بانوان است. یعنی ما باید به عموم جامعه این آگاهی را در خصوص شهری بدهیم که بانوانش کنشگر هستند، نوآوری دارند و مسائل را حل و فصل می‌کنند.

اردبیلی با اشاره به این موضوع که ایجاد اتمسفر مثبت در فضای شهر برای خلق اتفاق‌های خوب، ضروری است ادامه داد: باید تجارب مثبت را به خوبی به اشتراک بگذاریم.

برچسب ها: بانوان ، کنشگری ، نوآوری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار