کد خبر: 1223594
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه رگبار باران و رعد و برق برای اغلب نقاط کشور تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: اواخر هفته، دمای نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد.

جوان آنلاین: صادق ضیاییان  درباره شرایط جوی کشور گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (۲۲ فروردین) در اغلب مناطق واقع در نیمه‌غربی کشور، رگبار باران و رعد و برق، ورزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد. روز پنج‌شنبه (۲۳ فروردین)، این شرایط در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی، شرق، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رخ می‌دهد. همچنین روز جمعه (۲۴ فروردین) چنین شرایطی برای شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از مرکز و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: روز شنبه (۲۵ فروردین) در برخی مناطق نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس و روز یکشنبه (۲۶ فروردین) علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز (۲۲ فروردین) لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز، قزوین، جنوب مرکزی، غرب اصفهان، شمال خوزستان و غرب تهران و روز پنج‌شنبه (۲۳ فروردین) در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و روز جمعه (۲۴ فروردین) در جنوب شرق، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: از روز پنج‌شنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ فروردین) دما در نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

ضیاییان گفت: امروز، شمال خلیج فارس و تنگه هرمز و روز پنجشنبه و جمعه دریای خزر، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس مواج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار