کد خبر: 1223619
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
 رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو‌ها از جنوب به سمت شمال در ۲ محور هراز و کندوان محدوده استان را سنگین توصیف کرد.

جوان آنلاین: سرهنگ یدالله جهان تاب روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از آن جایی که ترافیک در این ۲محور همچنان در حال افزایش است، ورود به این جاده از طرف شمال به سمت تهران تا کم شدن بار ترافیکی ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک خودرو‌ها از پلور تا بایجان محور هراز بسیار سنگین است، بیان داشت: در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله و مرزن آباد ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

جهان تاب با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محور‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه بدون مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودرو‌ها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز با هدف تسهیل در تردد‌های خودرویی، طرح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر را از روز گذشته بیستم فروردین تا بامداد شنبه بیست و چهارم فروردین ماه جاری را در محور‌های ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محور‌های مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در محور‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

برچسب ها: جاده ، ترافیک ، هراز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار