کد خبر: 1226366
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸

جوان آنلاین: کانال حرفه‌ای‌ها در ایتا نوشت:

چگونه اسرائیل تمدن غرب را بی حیثیت کرد!؟

برای دهه های متمادی تمدن غرب چهره واقعی خود را ذیل شعارهایی همچون آزادی بیان، حقوق بشر، حقوق زنان، مبارزه با تروریسم، تحمل مخالف، آزادی اندیشه و.. پنهان کرده بودند. بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها با اندک تخطی از استانداردهای غربی، تحت فشار و انواع تحریم های مختلف قرار می گرفتند..

حالا اما رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه از تمام نُرم ها و استانداردهای غربی به بدترین نحو ممکن عبور کرده و همه را رسما به بازی گرفته است. دنیا اکنون به صورت آنلاین شاهد ترور، کودک کشی، نقض ابتدایی ترین حقوق بشر، نسل کشی و جنایت است و همان دولتهایی که به دلیل مرگ مهسا امینی در ایران و الکساندر ناوالنی در روسیه، شدیدترین تحریم های تاریخ را علیه این دو کشور اعمال کرده بودند، در مقابل این همه جنایت و نقض حقوق بشر توسط اشغالگران صهیونیست، یا به شدت حمایت می کنند و یا سکوت کرده اند!

تهاجم جنایت کارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه، اکنون تمام شعارهای حقوق بشری غرب را بی حیثیت و بی اعتبار کرده است. اندک آبروی باقی مانده برای تمدن غرب، با حمایت از جنگ در غزه، برباد رفته است و شما در غرب شاهد زنان و مردانی هستید که دچار یک رستاخیز جان شده و در مقابل نظامات غربی قد علم کرده اند و سران ریاکار غربی برای مقابله با خروش آنها، گاردهای خشن سرکوبگر را راهی دانشگاه های خود کرده اند و دانشجو و استاد دانشگاه را با شدیدترین خشونت سرکوب می کنند و بازهم آبرو است که از حیثیت غرب می ریزد و می ریزد!

این بیداری حاصل صبر و مقاومت مردان و زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در مقابل جنایت رژیم خون آشامی است که برای سالها به عنوان نماد دموکراسی و حقوق بشر برای ملت‌های منطقه تبلیغ می شد.

این بیدارشدگان همان‌هایی هستند که در آینده نزدیک اصحاب آخرالزمانی لشکرصاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند شد، همان‌هایی که در احادیث اهل بیت علیهم السلام وعده پیوستنشان به جبهه حق داده شده بود.

بله فلسطین میزان الحق و سراج منیر حق جویان و حق طلبان امروز بشر است و چه افتخاری بالاتر از این که تمام این رستاخیز و بیداری تکیه بر انقلاب اسلامی ملت ایران و قریب نیم قرن پایداری این ملت در پای پرچم لااله الا الله دارد./مجتبی صدیقی 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار