کد خبر: 1228185
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه:

جوان آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از پس لرزه‌های عملیات وعده صادق خروش دانشجویان در دانشگاه‌های غربی است. عملیات وعده صادق امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند. 
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دیروز در اولین جشنواره سراسری مالک اشتر نمایندگی ولی‌فقیه در امر بسیج گفت: فرهنگ بسیجی ریشه در فرهنگ ولایی دارد. بار‌ها تکرار کردیم؛ فرهنگ بسیجی یعنی جهاد و گذشتن از همه چیز خود برای زنده نگه‌داشتن دین خدا. حضور در چنین نهادی همانند بسیج شکر فراوان دارد. 
وی با اشاره به عملیات بی‌نظیر وعده صادق و اینکه دشمن تا زمان حمله ایران به اسرائیل ۱۰ روز اضطراب داشت، تصریح کرد: بالای ۱۰۰۰ موشک برای سرنگونی پهپاد‌های ما شلیک کردند. رژیم صهیونیستی چند ده برابر ما هزینه کرد، اما نتوانست عملیات وعده صادق را زیر سؤال ببرد و آن را به چالش بکشد. آخرین اعتراف رژیم صهیونیستی این بود که به دو مقر نظامی‌شان ۱۵ موشک اصابت کرده است. 
حاجی صادقی با بیان اینکه عملیات وعده صادق امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند، عنوان کرد: یکی از پس لرزه‌های عملیات وعده صادق خروش دانشجویان در دانشگاه‌های غربی است. عملیات وعده صادق امید و نشاط را به جبهه مقاومت و اسلام برگرداند. شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم می‌دانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است. 
وی در پایان به نقش و اهمیت بسیج اشاره کرد و گفـت: کمیت بسیج در حال بزرگ شدن است. بسیجی یک مدال الهی است که برسینه کسی نصب می‌شود که منتخب خدا باشد. بسیجی یعنی سربازی ولایت که از هر سرلشکری و سپهبدی بالاتر است. خداوند نعمت شهادت را نصیب ما بگرداند و از تمامی حضار و عزیزان در برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار