کد خبر: 1228619
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
به رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، آتش سوزی که از ظهر شنبه در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

جوان آنلاین: رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، آتش سوزی مهیبی که موشک‌های شلیک شده از جنوب لبنان در مناطقی از شمال (فلسطین اشغالی) به وجود آورده به رغم تلاش نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، پایگاه عبری زبان تایمز آو اسرائیل در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، موشک‌های شلیک شده به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین شمال (فلسطین اشغالی) باعث آتش سوزی در نزدیک روستای عین ناکوبا شده است.

براساس این گزارش تا لحظه تهیه گزارش 10 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند اما به دلیل وزش باد و صعب العبور بودن منطقه، امکان کنترل آتش سوزی وجود ندارد.

نیروهای امدادی از بالگرد برای اطفای حریق استفاده می‌کنند، در حالی که پیشروی به سوی آتش هم به شکل زمینی ادامه دارد.

حجم آتش سوزی به حدی است که رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یائیر الکیام فرمانده نظامی منطقه شمال (فلسطین اشغالی) هم خود را به محل آتش سوزی رسانده و از نزدیک بر روند اطفای آن نظارت می‌کند.

با این حال به گفته نیروهای امدادی در حال حاضربا دشواری‌های زیادی برای مهار آن مواجه هستند.

گفتنی است عملیات مقاومت مقاومت از جنوب لبنان علاوه بر این آتش سوزی منجر به قطعی برق مناطقی از شمال فلسطین اشغالی شد در حالی که آژیر خطر حمله هوایی به طور مستمر در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

در خبری تکمیلی پایگاه خبری واللا نیوز هم اعلام کرد، شمار تیم های آتش نشانی اعزام شده برای خاموش کردن آتش سوزی به 58 تیم رسیده است ، در حالی که هشت هواپیمای آتش نشان نیز برای کمک به کنترل آتش به محل اعزام شده‌اند.

فرمانده آتش نشانی و جانشین وی نیز مستقیما بر روند عملیات نظارت دارند.

در حال حاضر سه کانون آتش نشانی همچنان شعله ور است که برخی از آنها از دیروز آغاز شده‌اند و همگی آنها در نزدیکی شهرک‌های صهیونیست نشین به وقوع پیوسته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار