کد خبر: 1228778
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: نگاه ما به عملیات «وعده صادق»، فقط تسلیحاتی و نظامی نیست، به همین علت در رویداد «وعده صادق درآینه هنر» قصد داریم ببینیم که مردم هنرمند با چه نگاهی به آن نگاه می‌کنند. 
آرش زینال‌خیری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان روز گذشته در نشست خبری رویداد ملی «وعده صادق در آیینه هنر» گفت: ما در رویداد «وعده صادق» قصد داریم ببینیم که مردم هنرمند ما با چه نگاهی به «وعده صادق» نگاه می‌کنند. همچنین قصد داریم پیشرفت و رشد کشور را در قالب‌های هنری به منصه ظهور بگذاریم تا مردم در جریان و اطلاع‌رسانی قرار بگیرند. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه در ساخت کار‌های استراتژیک موفق عمل نکرد‌ه‌ایم، اظهار داشت: اگر به تولیدات هالیوود دقت کنید، متوجه می‌شوید که آن‌ها تلاش می‌کنند با زبان هنر و به‌ویژه سینما سیاست‌های خود را اشاعه دهند. این امر را هم به شکلی غیرمستقیم انجام می‌دهند، ولی عموماً ما در آثار هنری مستقیم‌گویی و شعارزدگی را محور قرار می‌د‌هیم، برای همین تولیداتمان کمتر جریان‌سازی لازم را دارد. برای رفع چنین آسیب‌هایی باید در امر پژوهش و تحقیق موفق عمل کنیم.
زینال‌خیری تصریح کرد: تا جایی که بتوانیم اردو‌های پیشرفته‌ای خواهیم داشت تا دوستان تحلیلگر و هنرمند این موارد را در قالب‌های متنوع به نمایش بگذارند. 
وی با اشاره به تمدید رویداد تا سوم خرداد، در توضیح بخش‌های این رویداد بیان کرد: قالب‌های هنری رسانه‌ای رویداد «وعده صادق» در گرافیک متحرک، متن ادبی کوتاه، عکس‌نوشته، کاریکاتور، شعر، سرود، تصویرسازی و پوستر و حروف‌نگاری است. همچنین بخشی ویژه به جشنواره اضافه کردیم که در سه رشته شعر، ادبیات داستانی کوتاه و پوستر، مختص سرداران شهید زاهدی و رحیمی در سفارتخانه ایران در سوریه است که جداگانه به این شخصیت‌ها پرداخته شود. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان تصریح کرد: هر هنرمندی که اثر بفرستد از نظر ما مهم است و قدردان او هستیم، اما به رسم جذاب‌تر شدن و بامحتواتر شدن رویداد با داوری آثار از چند اثر با ارائه جوایز قدردانی می‌کنیم. بر این اساس، در هر بخش رویداد، نفر اول و دوم و سوم داریم و بخش ویژه نیز جداگانه است. همچنین آثاری که برگزیده شوند در قالب چاپ و نمایش حمایت خواهند شد تا مسیرشان هموار شود. 
وی بیان کرد: بعد از عملیات «وعده صادق»، خیلی از تفکرات جهانی جابه‌جا شد و بسیاری از اتفاقات به دست دانشجویان در حال حاضر در حال رقم خوردن است.

برچسب ها: نظامی ، وعده صادق ، هنر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار