کد خبر: 510272
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۸
مدیر حوزه‌های علمیه همدان:
به گزارش جوان از همدان، آیت‌الله مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه یکی از نعماتی که خدا در قرآن آورده، توفیق تشکیل حکومت دینی است، اظهار داشت: خداوند نعمت بزرگ تشکیل حکومت دینی به دست یک مرجع جامع‌‌الشرایط را برای ما عطا کرده است.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) قبل از اینکه حکومت اسلامی را تشکیل دهد، حوزه‌های علمیه را از نظر فکری برای پذیرش حکومت اسلام و ولایت فقیه آماده کرد، ادامه داد: در حوزه‌های علمیه مسائل سیاسی و اجتماعی تدریس نمی‌شد و امام راحل با بصیرت خود این موضوع را در حوزه مطرح کردند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: بر همه ما واجب است که در عصر غیبت امام زمان (عج) به حکومت اسلامی و ولایت فقیه که مجری احکام الهی است با بصیرت اطاعت کنیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی خارجی برای جدایی مردم از نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند، عنوان کرد: دشمن با تحریم‌های شدید و فشار علیه انقلاب اسلامی و گرانی‌ها می‌خواهد که مانع از حضور مردم در راهپیمایی شود، اما کور خوانده است.
موسوی اصفهانی تصریح کرد: روحانیون با توجه به امکانات و ارتباطاتی که با مردم دارند در این زمینه بصیرت‌افزایی کنند، چراکه امروز در جهاد اقتصادی هستیم.
وی با بیان اینکه اگر رهبری تضعیف شود، حکومتی نخواهد ماند، بیان داشت: وظیفه همه ما است که برای حفظ خون شهدا، دین اسلام، ارزش‌های امام راحل و پیامبر با بصیرت‌افزایی در بین مردم تلاش کنیم.
مدیر حوزه‌های علمیه همدان اضافه کرد: تمام استکبار جهانی یک بار دیگر در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کردند و این بار از طریق اقتصاد وارد شدند و باید با بسیج اقتصادی مقابله کنیم.
وی در ادامه به انتخابات راست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به مسائل بین‌المللی باید حضوری حداکثری داشته باشیم و از خدا می‌خواهیم، شخصی که در راستای منویات رهبری و احکام قرآن و اسلام حرکت می‌کند به عنوان رئیس جمهور تعیین شود.
موسوی اصفهانی در ادامه به موفقیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نظامی ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن از پرتاب موشک‌های ایران اسلامی به اسرائیل به هراس افتاده و ساخت هواپیمای نظامی جدید برای تأمین امنیت کشور است.
وی در پایان ابراز داشت: ایران اسلامی امروز به اسوه انقلاب در منطقه تبدیل شده و این فقط به خواست خداست و اگر خدا نمی‌خواست ما هیچ وقت موفق نمی‌شدیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار