کد خبر: 968556
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
سیاست یک بام و 2 هوای شهرداری تبریز در ورزش
بعد از واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز و بلاتکلیفی تیم والیبال این باشگاه، شهرداری تبریز در رده‌های پایه اقدام به تیمداری می‌کند.

سال گذشته بعد از مطرح شدن تیمداری شهرداری تبریز در صحن شورا و فرمانداری تبریز، نامه شورای حل اختلاف صراحتا از عدم تیمداری شهرداری تبریز در ورزش قهرمانی خبر داد.

ادغام باشگاه شهرداری تبریز با سازمان فرهنگی هنری در ادامه تغییرات ساختاری در شهرداری تبریز بوده و عملا فعالیت شهرداری تبریز به ورزش همگانی و کارمندی خلاصه گردید.

با این تصمیم سال گذشته تیم بسکتبال شهرداری تبریز که مدافع عنوان قهرمانی و نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا بود، منحل گردید.

تیم فوتبال مجوز یک‌ساله برای حضور در لیگ دسته یک با مربیان و بازیکنان بومی دریافت کرد و تیم والیبال شهرداری تبریز در آخرین لحظات موفق به حضور در لیگ برتر شد.

امسال هم شهرداری تبریز در پی نامه شورای حل اختلاف، امتیاز تیم فوتبال خود را به باشگاه علم و ادب واگذار کرد و مزایده واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز بدون خواهانی به اتمام رسید تا وضعیت این تیم همچنان بلاتکلیف باشد.

این در حالی است که مسوولان ورزش شهرداری بارها اعلام کرده بودند که تیم والیبال  ویترین باشگاه شهرداری تبریز بوده و این تیم را حفظ می‌کنند.

روز 19 مرداد قدوسی سرپرست سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری تبریز طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان آمادگی شهرداری برای تیمداری در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید را اعلام کرد.

فراخوان تیم امید شهرداری تبریز برای تست بازیکن نیز این روزها اعلام شد تا تیمداری شهرداری عملیاتی شود.

در حالی که وضعیت تیم والیبال شهرداری تبریز مشخص نیست و ارومیه برای انتقال این امتیاز اعلام آمادگی کرده و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز نهایت تلاش خود را می‌کند که تبریز همچنان در لیگ برتر والیبال کشور نماینده‌ای داشته باشد، شهرداری تبریز هیچ حرکتی برای حفظ امتیاز خود با استناد به نامه شورای اختلاف نمی‌کند و جالب اینکه این سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری تبریز در فوتبال همچنان به دنبال حضور است.

شاید توجیه این اقدام پشتوانه‌سازی برای فوتبال تبریز با کمترین هزینه عنوان شود که همین امر می‌توانست در والیبال صورت گیرد.

فوتبال شهرداری تبریز هر چند تیمی با قدمت 3 دهه بود، اما این تیم حتی زمانی که در لیگ برتر هم حضور داشت تماشاگرانش فراتر از هزار نفر نمی‌رفت و در آن زمان هم مطرح شد که شهرداری بهتر است در فوتبال سرمایه‌گذاری نکرده و در ورزش‌های دیگری همچون والیبال، دوچرخه‌سواری و تکواندو حضور داشته باشد.

اما شهرداری همچنان اصرار به حضور در رشته فوتبال دارد، حتی با شکستن حکم شورای حل اختلاف استان

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر