کد خبر: 1199347
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
القاصی خبر داد
رئیس کل دادگستری استان تهران، از احیاء یک واحد تولیدی در زمینه مکمل غذایی دام و طیور با ورود دستگاه قضا خبر داد.

جوان آنلاین: علی القاصی گفت: شرکت مورد نظر با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در روز به جهت عدم امکان رقابت با تولیدکنندگان بزرگ و عجز از پرداخت تسهیلات بانکی دچار بحران شد و از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

به گزارش مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک ملی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت ۱۰۰ در صد مطالبات بستانکاران پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت.

القاصی با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شده و این واحد تولیدی در آینده‌ای نزدیک تحویل مالکان و سهامداران خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار