کد خبر: 1216436
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ما در کشور مشکل داریم، ولی راه حل، قهر با صندوق رای نیست.

جوان آنلاین: حجت الاسلام هادی صادقی در حاشیه نشست خانه گفت و گوی انتخابات در دانشگاه تهران اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از صحنه‌های اقتدار آفرین برای کشور خواهد بود به شرط حضور حداکثری مردم. از اول انقلاب هر وقت مردم حضور قوی داشتند، موفقیت ما بیشتر شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: دشمنان ما تمام تلاش خود را گذاشته اند تا مردم را از حل مشکلات کشور ناامید کنند. ما در کشور مشکل داریم، ولی راه حل، قهر با صندوق رای نیست بلکه راه حل، حضور در انتخابات و انتخاب بهترین افراد است. کسانی باید به مجلس راه یابند که بتواند تحول آفرین باشند. باید از حق رای به خوبی استفاه کنیم.

صادقی افزود: ما در قلب و مرکزیت جبهه مقاومت هستیم و چشم رزمندگان حماس در غزه، رزمندگان عراق، لبنان و یمن به ما دوخته شده است. با مشارکت مان موجب امیدواری آن‌ها و ضعف بیشتر اسرائیل آمریکا و متحدان خواهیم شد. با ررای خود از کودک کشته شده بی گناه فلسطینی حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری، گفت: اهمیت این مجلس فقط در انتخاب رهبر نیست بلکه در نظارت بر رهبری و مشاور امین رهبری هم هست و این مطالبه رهبری هم هست، ولی هنوز محقق نشده است، چون خبرگان رهبری این ماموریت را جدی نگرفته و فقط سالی دوبار تشکیل جلسه داده است و وارد مسائل کلان کشور نشده است. رهبری از اعضای مجلس خبرگان خواستند روند کلان کشور را رصد، نقادی کرده و پیشنهاد دهند. امیدوارم مجلس خبرگان بعدی این ماموریت را انجام دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار