کد خبر: 1217355
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

جوان آنلاین: کانال تلگرامی امریکانا مطلبی با عنوان آیا اتهامات مالیاتی هانتر بایدن او را یک قربانی سیاسی تبدیل می‌کند، منتشر کرد و نوشت:

هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور ایالات متحده، با اتهامات مالیاتی در دادگاه فدرال کالیفرنیا روبرو است. وکلای او ۹ درخواست به قاضی ارائه داده‌اند تا این اتهامات را رد کند. ابی لویل، وکیل هانتر بایدن مدعی است که این اتهامات به ناحق مطرح شده و برای هر کس دیگری اتفاق نمی‌افتاد. او می‌گوید که دادستان‌ها توافقنامه‌ها را نقض کرده‌اند، تحت فشارهای سیاسی تسلیم شده‌اند، از اختیارات خود فراتر رفته‌اند، قوانین را نادیده گرفته‌اند و به عوامل خود اجازه داده‌اند که به طور نادرستی عمل کنند.

در اسناد دادگاه، وکلای هانتر بایدن استدلال می‌کنند که او به طور ناعادلانه برای پیگرد قانونی انتخاب شده است. مهلت زمانی برای طرح اتهامات گذشته است. برخی از اتهامات برای همان سال مالیاتی تکرار می‌شوند. برخی دیگر به دلیل قرار گرفتن در مکان نامناسب باید رد شوند.

علاوه بر این، آنها می‌گویند که هانتر بایدن قبلاً مالیات‌های خود را به همراه هر گونه هزینه اضافی برای یکی از اتهامات مربوط به سال 2019 پرداخت کرده است. پرداخت کامل مالیات معمولاً منجر به اتهامات کیفری نمی‌شود. پرونده دادستانی تحت تأثیر افشاگری‌های افشاگران IRS، گری شاپلی و جوزف زیگلر، قرار گرفته است. به گفته وکلای هانتر بایدن، این افشاگری‌ها پرونده را علیه موکلشان مغرضانه کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار