کد خبر: 1224743
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

جوان آنلاین: محمد ایمانی مطلبی با عنوان پسِ گردنی حزب الله و اتاق جنگ آشفته اسرائیل را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و نوشت:

حزب الله لبنان، به تلافی اقدام تروریستی دیروز اسرائیل و شهادت دو تن از رزمندگان، عملیاتی ترکیبی را در منطقه العرامشه در الجلیل غربی ترتیب داد که به اذعان منابع سانسور چی صهیونیست، تا کنون ۱۸ مجروح بر جا گذاشته و حال برخی زخمی‌ها وخیم گزارش می‌شود.

حزب الله در حملات امروز از پهپاد‌های تهاجمی و انفجاری هم استفاده کرد که می‌تواند معادلات در حال تغییر به ضرر اسرائیل را تشدید کند.

در عین حال، اصابت موفق موشک ها، راکت‌ها و پهپاد‌های حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی، ابطال گزاره‌های تبلیغاتی مبنی بر بازدارندگی سامانه‌های راداری- پدافندی اسرائیل هم هست.

جنگ با حزب الله -که گفته می‌شود بالای ۱۵۰ هزار فروند موشک و چند ده هزار پهپاد از انواع آن را دارد-، کابوس بزرگ ارتش اسرائیل است؛ ارتشی که حتی از عهده غزه هم بر نیامد.

عملیات چند وقت اخیر جبهه مقاومت، موجب چنان آشفتگی سرسام آور در اتاق جنگ دولت اسرائیل شده است. آن‌ها یک روز ادعا می‌کنند که برای حمله به ایران آماده می‌شوند، روز دیگر مدعی اردوکشی و حمله به جنوب لبنان هستند، و زمانی هم، دم از حمله به رفح در جنوب غزه می‌زنند!

صهیونیست‌ها دو فقره تهدید اخیر را ظرف سه ماه گذشته بار‌ها تکرار کردند، اما زیر بار سنگین انجام آن ماندند، تا این که باز کردن سر شوخی با ایران، موجب خوردن پس گردنی اخیر در سه پایگاه مهم جاسوسی و نظامی در عمق سرزمین‌های اشغالی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار